وبلاگ

امداد خودرو در اندرزگو

امداد خودرو در اندرزگو

امداد خودرو در اندرزگو در این محدوده فعالیت حرفه ای خود را برای خدمات رسانی به وسایل نقلیه به انجام می رساند. این مرکز در چند سال اخیر به عنوان یکی از برترین مراکز امدادی وسایل نقلیه فعالیت می کند. فعالیت های این مجموعه برای صرفه جویی در زمان و وقت و هزینه مشتریان مورد توجه قرار گرفته اند. به علاوه با استفاده از این خدمات امدادی، ایمنی وسایل نقلیه به خطر نمی افتد و سلامت آن ها در هر شرایطی محفوظ باقی می ماند. رانندگان در نواحی قیطریه، مهدوی پور و… به این مجموعه دسترسی خواهند داشت.

 

امداد خودرو

 

مرکز امداد خودرو در اندرزگو با حضور بهترین پرسنل و تعمیرکاران ماهر فعالیت های خود را ارائه می دهد. مراکز امدادی خودرو با استفاده از به روزترین تجهیزات خدمات امدادی وسایل نقلیه را برای انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی نیازهای متعدد رانندگان را برآورده می سازد. شما می توانید از این مرکز امدادی مهم در هر شرایطی کمک بگیرید. وسایل نقلیه در شرایط مختلف آسیب می بینند و سلامت فنی و فیزیکی آن ها تحت تأثیر قرار می گیرد.

در برخی شرایط برای حمل وسایل نقلیه صفر و نو نیز از مراکز امداد خودرو استفاده می کنند. برای انتقال وسایل نقلیه به مراکز بیمه و تعویض پلاک هم از این مرکز معتبر کمک گرفته می شود. شما می توانید، از مجموعه ایران سبز بیشترین خدمات را دریافت کرده و ایرادات فنی وسایل نقلیه خود را برطرف کنید. در این مجموعه خدمات تعمیر و نگهداری از بخش های فنی انواع اتومبیل ها نیز ارائه می شود.

 

مکانیک سیار

 

امداد خودرو در اندرزگو خدمات مکانیکی و تعمیر وسایل نقلیه را نیز با بهترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می دهد. شما می توانید در این مجموعه هر گونه ایرادات فنی و موتوری اتومبیل خود را برطرف کنید. این مرکز جایگزینی قطعات آسیب دیده را با لوازم و تجهیزات نو انجام می دهد. به این ترتیب کیفیت ارائه این خدمات به حد مطلوب می رسد. این مجموعه مکانیکی، این خدمات را به صورت سیار ارائه می دهد و هر یک از مشتریان در محل مورد نظر نیز به این خدمات دسترسی خواهند داشت.

 

یدک کش سیار

 

امداد خودرو در اندرزگو فرایند یدک کشی وسایل نقلیه را نیز با بهترین کیفیت انجام می دهد. شما می توانید در این زمینه از یدک کش های پیشرفته و فوق کاربردی این مجموعه استفاده کنید. امداد خودرو ایران سبز خدمات یدک کشی را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه می دهد. این مرکز برای یدک کشی وسایل نقلیه از به روزترین لوازم جانبی و تجهیزات استفاده می کند. این مرکز یدک کشی سیار برای ارائه این قبیل خدمات از ماهرترین پرسنل و نیروها استفاده می کند.

 

باطری ساز سیار

 

امداد خودرو در اندرزگو باطری سازهای سیار خود را نیز در محل مورد نظر در دسترس مشتریان قرار می دهد. مرکز باطری سازی ایران سبز انواع باطری های وسایل نقلیه را بر اساس نوع و مدل هر یک از خودروهای خارجی و ایرانی انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهد. شما می توانید این قبیل خدمات را با در نظر گرفتن نیازهای خود مورد استفاده قرار دهید. هزینه اجرای این خدمات بسته به نوع وسایل نقلیه مورد نظر تغییر می کند.

 

باطری به باطری سیار

 

امداد خودرو در اندرزگو خدمات باطری به باطری وسایل نقلیه را با در نظر گرفتن قطعات به کار رفته در اتومبیل شما انجام می دهد. تعمیرات بخش های برقی وسایل نقلیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بخش های برقی اتومبیل ها و وسایل نقلیه نقش به سزایی در عملکرد آن ها ایفا می کنند.

 

کفی خودرو بر سیار

 

امداد خودرو در اندرزگو کفی برهای وسایل نقلیه را نیز در دسترس مشتریان قرار می دهد. برای خرید و استفاده از هر یک از این قابلیت ها باید با کارشناسان امداد خودرو ایران سبز تماس حاصل فرمایید و درخواست خدمات سیار خود را ثبت کنید. هزینه اجرای این خدمات نیز در حین سفارش و ثبت به مشتریان اعلام خواهد شد. این خدمات در مواقعی که در اتوبان ها و خیابان های شلوغ شهر با مشکلی در سیستم فنی وسیله نقلیه خود رو به رو شدید و یا تصادف کردید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در این شرایط شما توان حرکت دادن وسیله نقلیه خود را ندارید و به همین خاطر باید از خدمات این مراکز استفاده به عمل آورید.

 

پنچری سیار

امداد خودرو در اندرزگو خدمات پنچر گیری وسایل نقلیه را نیز به انجام می رساند. به این ترتیب در هزینه های شما به شدت صرفه جویی می شود. پنچری وسایل نقلیه مشکلات عدیده ای در ساختار اتومبیل ها به وجود می آورد. در صورتی که وسیله نقلیه شما پنچر شود، قادر به ادامه مسیر نخواهید بود. برای راه اندازی دوباره وسیله نقلیه خود باید حتماً لاستیک آن را تعمیر و پنچرگیری کنید. همچنین در صورتی که آسیب وارده به لاستیک ها شدید باشد، خدمات تعویض لاستیک نیز توسط امداد خودرو ایران سبز به خوبی ارائه می شود.

 

نیسان جرثقیل سیار

امداد خودرو در اندرزگو از دستگاه ها و تجهیزات بسیار زیادی برای ارائه خدمات یدک کشی استفاده می کند. جرثقیل های نیسانی سیار این مجموعه بهترین خدمات را در دسترس مشتریان قرار می دهد. در صورتی که از این نیسان ها استفاده کنید، بدون شک عملکرد شما برای انتقال وسایل نقلیه مختلف بهبود می یابد.

 

جرثقیل دکل دار سیار

امداد خودرو در اندرزگو بزرگ ترین و قوی ترین جرثقیل های دکل دار را در دسترس مشتریان قرار می دهد. این جرثقیل ها به صورت سیار در دسترس مشتریان قرار دارند و در مدل های مختلفی خدمات یدک کشی و انتقال وسایل نقلیه سنگین را در خیابان ها و جاده ها ارائه می دهد. شما می توانید این جرثقیل های حرفه ای را با بهترین هزینه ها در دسترس داشته باشید.

جرثقیل ها در مدل های دروازه ای، سقفی و… در این مرکز وجود دارند که هر یک از آن ها بهترین خدمات را در دسترس مشتریان قرار می دهند. شما می توانید این جرثقیل ها را به صورت هوایی مورد استفاده قرار دهید. هر یک از آن ها در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

 

بنزین سوخت رسان سیار

امداد خودرو در اندرزگو خدمات بنزین رسانی سیار را نیز به سهولت در دسترس مشتریان قرار می دهند. در صورتی که از این مجموعه خدمات استفاده کنید، کیفیت سوخت رسانی به حد مطلوب می رسد. با این امکانات دیگر نیازی به یدک کشی وسایل نقلیه تا محل سوخت گیری وجود ندارد. امدادگران امداد خودرو ایران سبز تجهیزات سوخت گیری را به محل مورد نظر مشتریان انتقال می دهند و با این روش فرایند سوخت گیری را با سهولت بیشتری همراه می سازند.

 

جمع بندی

در این مطلب در خصوص برخی از مهم ترین خدمات امداد خودرو ایران سبز اطلاعاتی را بررسی کردیم. در نظر گرفتن این موارد برای استفاده از خدمات امدادی این مجموعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مرکز به صورت شبانه روزی خدمات مورد نیاز را در دسترس مشتریان قرار می دهد. در سال های اخیر استفاده از این خدمات با استقبال گسترده ای در میان مشتریان رو به رو شده است. به همین خاطر مجموعه ایران سبز شعبات بیشتری در سر تا سر شهر تهران دایر کرده که هر یک از آن ها بهترین فعالیت های امدادی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای استفاده از این خدمات باید مشکلات و آسیب های وارده به اتومبیل خود را به کارشناسان مربوطه اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *