وبلاگ

امداد خودرو در خیابان رجایی

امداد خودرو در خیابان رجایی

امداد خودرو در خیابان رجایی کارب بسیار پسندیده انجام می دهد و آن هم ارائه شبانه روزی خدمات خود به مردم است. به این صورت تمام نیازهای مردم در ساعت های مختلف را برطرف می سازد و حتی می تواند آنها را در زمره مشتریان دائمی خود قرار دهد.

سرویس های سیار که از طرف این مرکز معتبر و شناخته شده به مراجعه کننده ها ارائه می شود هم خیابان رجایی و هم منطقه های نزدیک این خیابان از قبیل خیابان های یاسر، حیدری و ایثار را می تواند به طور کامل از نظر امداد رسانی پوشش دهد.

خدمات امداد خودرو

امداد خودرو ایران سبز همواره به دنبال این است که خدمات خود را افزایش دهد و همیشه سرویس های جدیدتری را به شما ارائه می نماید. این شرکت سعی بر این دارد که کمک رسانی خود به شما را در خیابان های مختلف گسترش دهد و به همین جهت از نمایندگی های خود در انجام این کار کمک می گیرد.

امداد خودرو در خیابان رجایی دارای یک سامانه معتبر نیز است که می تواند به واسطه این سایت بهترین و معتبرترین اطلاعات و اخبار روز در مورد سرویس های این شرکت را به شما ارائه کند تا بتوانید در این باره به آگاهی های لازم دست یابید.

مکانیک سیار

در صورتی که خودرو شما با نقص فنی مواجه باشد می توانید تنها با یک تماس با امداد خودرو در خیابان رجایی درخواست دریافت مکانیک سیار نمایید. این مکانیک می تواند قطعه های اتومبیل شما را تعمیر کند و یا آنها را با لوازم اصلی و مرغوبی که در اختیار دارد تعویض کند.

این مرکز کمک رسانی برای این که بتواند مشکلات جدی در اتومبیل شما را برطرف سازد تمام تلاش خود را به کار می برد را عیب یابی در این ماشین ها که با مدل های مختلفی در تهران وجود با مشکل مواجه می شوند را به نحو احسن انجام دهد.

یدک کش سیار در خیابان رجایی

گاهی اوقات شما دچار تصادف های جدی می شوید و به گونه ای این تصادفات انجام می شوند که دیگر قادر به حرکت دادن اتومبیل خود نیستید. این موضوع شما را بر آن می سازد که با امداد خودرو در خیابان رجایی تماس تلفنی برقرار نمایید.

در نظر داشته باشید که طی تماسی که با مرکز امداد خودرو ایران سبز دارید قطع به یقین می توانید تقاضای یدک کش سیار داشته باشید. به این ترتیب مرکز امداد رسانی نیز بهترین یدک کش های خود که سرعت زیاد و دقت عمل بالایی دارند را در دسترس شما عزیزان قرار می دهد.

باطری ساز سیار

باطری سازی از قبیل کارهای مهم و اساسی است که هر راننده ای به آن نیاز پیدا می نماید و به همین منظور هم توسط مرکز امداد خودرو ایران سبز به مردم عرضه می شود. مرکز بزرگ کمک رسانی افرادی که برق کار هستند را برای تعمیرات باطری استخدام می کند.

به طور کلی امداد خودرو در خیابان رجایی می تواند به واسطه این افراد برق کار به تعمیر سیستم برق رسانی و باطری اقدام نماید و منحصر به فردترین خدمات خود را به راننده هایی که در خودرو خود با خرابی باطری رو به رو می گردند ارائه دهد.

باطری به باطری سیار

برخی از راننده ها زمانی که با خرابی خودرو و باطری در اتومبیل خود رو به رو می شوند خیال می کنند که باطری دیگر قابل استفاده نیست. اما این فکر کاملاً اشتباه است زیرا باطری می تواند توسط امداد خودرو در خیابان رجایی شارژ گردد.

باطری به باطری سیار این امکان را به شما می دهد که بتوانید از هزینه های خود در تعویض باطری کاهش دهید و فقط به شارژ باطری خود اقدام نمایید. امداد خودرو ایران سبز روند باطری به باطری کردم خودرو را با شیوه هایی صحیح و اصولی به پیش می برد.

کفی خودرو بر سیار در خیابان رجایی

گاهی اوقات پیش می آید که شما ماشین های جدیدی را خریداری می نمایید و حتی اتفاق می افتد که با خودرو خود به گونه ای تصادف می کنید که نمی توانید آن را جا به جا کنید. در این صورت امداد خودرو در خیابان رجایی کفی خودرو بر سیار و 24 ساعته خود را به شما عرضه می نماید.

شما عزیزان با استفاده از این نوع از دستگاه های خودرو بر با کیفیت است که می توانید ماشین های مختلف خود حتی خودروهای مدل بالا را نیز با اعتماد هر چه بیشتر انتقال دهید. این کفی ها به راحتی می توانند خودروهای مختلف سبک و سنگین را سوار کنند.

خدمات پنچری سیار

اگر لاستیک های ماشین شما کهنه و صاف شده باشند نیاز به تعویض آنها دارید و این کار را از طریق پنچری سیار امداد خودرو در خیابان رجایی می توانید انجام دهید. حتی در هنگام پنچرگیری هم می توانید با این مرکز ارتباط بگیرید و درخواست پنچری سیار نمایید.

توجه داشته باشید که امداد خودرو ایران سبز پنچرگیری را طوری برای شما انجام می دهد که در وهله اول این کار را با سرعت عمل بالایی انجام می دهد. در وهله دوم هم از تجهیزات بسیار حرفه ای و مناسب برای انجام این سرویس به شما استفاده می نماید.

خدمات نیسان جرثقیل دار

لازم است این نکته مهم را مورد بررسی قرار دهید که وسیله های مختلفی برای بالا بردن و انتقال ماشین ها در امداد خودرو در خیابان رجایی مورد استفاده قرار می گیرند. نیسان جرثقیل دار از قبیل این دستگاه های پر کاربرد است.

زمانی که شما خودرو خود را در مکان نامناسبی قرار داده باشید و نتوانید آن را جا به جا نمایید بهتر است که از این نوع نیسان ها که دارای جرثقیل های محکم و هیدرولیکی هستند استفاده کنید. اهرمی که در این جرثقیل ها وجود دارد می تواند با کشش بالا اتومبیل ها را جا به جا نماید.

جرثقیل دکل دار 24 ساعته

امداد خودرو ایران سبز همواره سعی بر این دارد که جرثقیل هایی که دارای دکل های سخت و مستحکم و حتی بلند هستند را در اختیار شما بگذارد تا به انتقال خودروها در شهر تهران اقدام نمایید. با استفاده از جرثقیل دکل دار است که می توانید خودروهای خود در مکان هایی که ارتفاع زیادی دارند را بیرون آورید.

امداد خودرو در خیابان رجایی همیشه گوش به زنگ است تا به کمک رسانی به شما بپردازد و اگر نیاز به جرثقیل داشته باشید به سرعت این دستگاه های عظیم الجثه و کاربردی را برای شما در هر مکانی که حضور داشته باشید ارسال نماید.

بنزین سوخت رسان شبانه روزی

بنزین سوخت رسان سیار یکی از امکانات فوق العاده ای است که امداد خودرو در خیابان رجایی برای شما در نظر گرفته است که به واسطه این امر می توانید در صورت عدم دسترسی به پمپ بنزین با این مرکز برای درخواست سوخت مورد نیاز خود تماس بگیرید.

این شرکت بزرگ کمک رسانی که در تهران فعالیت دارد بنزین را از طریق ماشین هایی که به سرعت به سوی شما می شتابند و دارای مخازن محکم و بزرگ هستند به شما ارائه می دهد و در حقیقت می کوشد که برترین سوخت ها را به متقاضیان خود عرضه نماید.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که امداد خودرو در خیابان رجایی همیشه تجهیزات خود را به روز می کند و با وسیله های پیشرفته ای برای کمک به سمت شما می آید. به همین خاطر شما نیز باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید از کمک های این مرکز به خوبی برخوردار گردید.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با اپراتورهایی که در این مرکز فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید و به این طریق از این امداد خودرو ایران سبز تقاضای کمک جهت انتقال خودرو یا دریافت بنزین و تعمیرات و سرویس های دیگر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *