وبلاگ

امداد خودرو در میدان سپاه

امداد خودرو در میدان سپاه

عدم دسترسی برخی از راننده ها به امکانات امداد رسانی و کمک های محلی و منطقه ای در شهر تهران باعث شده است تا امداد خودرو در میدان سپاه بر اساس پروانه کسب رسمی از سالیان قبل شروع به کار نماید. این مرکز برای این که به راننده ها کمک های سیار ارائه دهد تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است.

امداد خودرو ایران سبز که یک شرکت 24 ساعته است حتی لوازم یدکی و قطعه های مورد نیاز مردم را هم به آنها عرضه می کند و این کار را هم در میدان سپاه و هم در خیابان های مقدم، نامجو و ابن سینا انجام می دهد.

امداد خودرو در میدان سپاه

امداد خودرو در میدان سپاه که بسیاری از خیابان تهران را برای کمک به مردم به خوبی پوشش می دهد در خیابان های مختلف نمایندگی های خود را احداث نموده است. به واسطه این نمایندگی ها است که این مرکز توانسته است فعالیت خود را به طور کاملاً گسترده در اقصی نقاط این شهر انجام دهد.

این مرکز می تواند ماشین شما را که بنا بر دلیل های مختلفی خراب می شود و یا درگیر مشکلات جدی و تصادف ها می گردد تعمیر نماید و حتی می توانید اتومبیل ها را با استفاده از دستگاه های مخصوصی که دارد به خوبی جا به جا کند.

وظایف مکانیک سیار

مرکز امداد خودرو در میدان سپاه به دنبال این است که خدمات مختلفی را به مردم عرضه نماید و به این ترتیب رضایت مراجعان خود در تهران را به دست آورد. همین موضوع سبب می گردد که به ارائه مکانیک سیار به مردم نیز اقدام نماید.

از این طریق می تواند نقص های موجود در ماشین های شما را تشخیص دهد و پس از بررسی اتومبیل ها و عیب یابی دقیق آنها را تعمیر کند. البته امداد خودرو ایران سبز اصلی ترین قطعات یدکی را نیز از طریق مکانیک های سیار به شما عزیزان ارائه می دهد.

کارایی یدک کش سیار

امداد خودرو در میدان سپاه از سابقه خوبی برخوردار است که این موضوع باعث می گردد به این مرکز اعتماد بیشتری داشته باشید. توجه نمایید که این شرکت یدک کش هایی را برای انتقال خودرو در دسترس مردم قرار می دهند که هم سرعت عمل و هم ایمنی فراوانی دارا هستند.

نزدیک ترین یدک کش ها در شهر از طریق این مرکز شبانه روزی به سوی شما روانه می گردند که با احتیاط هر چه بیشتر ماشین های شما را به نقطه مورد نظر برسانند. این نمونه از یدک کش ها توسط افراد مجرب هدایت می گردند.

باطری ساز شبانه روزی

تمام قطعه های مختلف ماشین توسط امداد خودرو در میدان سپاه تعمیر می شوند و اگر نیاز به تعویض داشته باشند با لوازم اورجینال یدکی جایگزین می گردند. از قبیل این قطعات، باطری است که یک جزء مهم از خودرو است که باید سلامت کافی داشته باشد.

باطری ساز سیار همیشه با توجه به حساسیت های فراوان به بررسی باطری خودرو اقدام می نماید و با استناد بر این امر است که می تواند عیب باطری را مشخص کند و یا آن را تعویض و یا تعمیر نماید تا شما بتوانید اتومبیل خود را به راحتی و بدون دغدغه استارت بزنید.

باطری به باطری سیار

امداد خودرو در میدان سپاه برای این که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد همیشه در تلاش است که نیازهای شما را مورد بررسی قرار دهد. یکی از این نیازها و درخواست ها، باطری به باطری سیار است که کار خود را به صورت فوق العاده ای انجام می دهد.

امداد خودرو ایران سبز که یک مرکز 24 ساعته در تهران محسوب می شود می تواند به باطری به باطری کردن خودرو شما نیز اقدام نماید. به این صورت باطری به باطری سیار می تواند شارژ باطری خودرو شما را افزایش دهد تا بتوانید خودرو را به حرکت درآورید.

کفی خودرو بر سیار

دستگاه های مختلفی در امداد خودرو ایران سبز وجود دارند که برای انتقال ماشین های متنوع به کار می روند که یک نمونه از آنها کفی خودرو بر سیار است. این دستگاه یک وسیله بی نظیر برای شما به شمار می رود تا بتوانید اتومبیل های خود را با امنیت زیاد جا به جا نمایید.

از طرف دیگر این کفی ها از نظر فنی و ساختاری در مرکز بزرگ امداد خودرو در میدان سپاه قبل از این که به سوی شما ارسال گردند توسط افراد کارشناس و ناظر به دقت مورد بررسی قرار می گیرند تا بدون هیچ نقصی در اختیار شما قرار داده شوند.

پنچری 24 ساعته

پنچری سیار و شبانه روزی از طرف امداد خودرو در میدان سپاه به شما ارائه می شود تا اگر درخواست پنچرگیری دارید بتوانید تقاضای خود را به سرعت طی تماسی با این شرکت ابلاغ نمایید. اصولاً پنچرگیری سیار برای افرادی مناسب است که هیچ نوع سررشته ای در عرصه پنچری خودرو ندارند.

لازم به ذکر است که این نوع از سرویس های سیار در کلیه ساعات به شما عرضه می گردند و امداد خودرو ایران سبز برای این که بتواند روند پنچرگیری را هر چه بهتر انجام دهد از وسیله های باکیفیت تر در انجام این کار استفاده می کند.

نیسان جرثقیل سیار

از جمله خدمات خارق العاده امداد خودرو در میدان سپاه به ارائه نیسان جرثقیل دار به مراجعان عزیز بر می گردد و این مرکز انواع متفاوتی از این دستگاه ها را به مردم معرفی می نماید. جرثقیل هایی که در این نیسان ها به کار گذاشته شده اند دارای یک سیستم پیشرفته و با دوام هستند.

از این جهت می توانند با دقت به بالا بردن اتومبیل ها و سوار کردن آنها اقدام کنند و در این صورت است که خود مرکز امداد خودرو ایران سبز تمام کارهای لازم را در این باره انجام می دهد و به تهیه بیمه نامه نیز اقدام می نماید.

جرثقیل دکل دار در میدان سپاه

زمانی که قصد دارید خودروهای خود را از مکان هایی که بسیار مرتفع هستند بیرون آورید لازم است جرثقیل هایی که دکل های بلند دارند را از امداد خودرو ایران سبز درخواست نمایید. به این دلیل که این جرثقیل ها راحت تر می توانند خودرو شما را به بالا بکشند.

باید به عرض شما برسانیم که امداد خودرو در میدان سپاه مرکزی معروف برای کمک رسانی به مردم است که قبل از ارسال جرثقیل های مدنظر برای شما ابتدا به بررسی تمام جوانب می پردازد و سپس با توجه به نیاز شما به عرضه این دستگاه های دکل دار اقدام می کند.

بنزین سوخت رسان در میدان سپاه

بنزین سوخت رسان سیار در واقع یک دستگاه کاربردی است که به حمل و انتقال بنزین در شهر تهران اقدام می نماید و از طرف امداد خودرو در میدان سپاه به سوی شما روانه می شود. این وسیله نقلیه همیشه مناظر تماس های شما است تا بتواند به رفع احتیاجات شما برای دریافت سوخت بپردازد.

امداد خودرو ایران سبز همه روزه می تواند با توجه به نیازهای مردم انواع سوخت های با کیفیت از قبیل بنزین و گازوئیل مرغوب را در سراسر شهر به فروش برساند. کما این که هزینه این سوخت ها نیز بسیار مناسب است.

جمع بندی

اصولاً کمک رسانی شهری در پایتخت ایران می تواند کاری بسیار ارزنده باشد که توسط امداد خودرو در میدان سپاه انجام می شود. این مرکز دارای مراجعه کننده های زیادی است که اکثر آنها با سوانح مختلفی رو به رو می گردند و می توانند در هر مکان و زمان به دریافت خدمات مورد احتیاج خود از طرف امداد خودرو ایران سبز اقدام نمایند.

شما هم اگر جزو راننده هایی هستید که در مسیرهای شهری تهران رانندگی می کنید بهتر است که با این مرکز آشنایی داشته باشید تا در هنگامی که به هر کدام از این سرویس ها نیاز پیدا می کنید بتوانید به این شرکت دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *