وبلاگ

یدک کش سیار

یدک کش سیار

یدک کش برای کمک به خودروهایی است که در مسیر و راه دچار مشکل شده‌اند و نیاز به تعمیر اساسی دارند و باید سریعا به یک تعمیرگاه منتقل شده تا یک مکانیک حرفه‌ای مشکل آن را برطرف کند.

یدک کش‌ها در واقع از دو قسمت اصلی تشکیل می‌شوند. بخش جلویی که به فضا راننده و موتور اختصاص داده شده است و بخش عقبی شامل دستگاه‌ها و تجهیزات حمل و بلند کردن خودرو است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با یدک کش سیار و مزایا و هزینه آن بیشتر آشنا کنیم.

خدمات یدک کش سیار

خدمات یدکش سیار بر اساس نوع یدک کش متفاوت می‌باشد:

  1. یدک کش پلتفرم مسطح: از این یدک کش برای حمل خودروهای سبک و سنگین به کار می‌رود. خودرو روی یک پلتفرم مسطح قرار می‌گیرد و چسبنده‌های خاصی که روی پلتفرم وجود دارد، خودرو را در سر جا خود ثابت می‌کنند.
  2. یدک کش مخصوص خودروهای سنگین: خودروهای سنگین مانند اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و ماشین آلات سنگین دیگر باید از این نوع یدک کش استفاده کنند که از چهار موتور با قدرت کشش بالا ساخته شده است.
  3. یدک کش زنجیری: اگر خودرو شما روی برف و یخ و یا در تصادف شدیدی گیر کرده است، نیاز به یدک کش زنجیری دارید که این زنجیرها با قدرت کشش بالای خود می‌توانند خودرو شما را به راحتی جابه‌جا کنند.
  4. یدک کش چرخگیر: از این یدک کش برای حمل خودروهای سبک به کار می‌برند که مجهز به دو دستگاه ضربه گیری است که به یک پلتفرم کوچک وصل شده‌اند.

 

مطلب پیشنهادی : باطری ساز سیار

 

مزایای خدمات یدک کش سیار

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از یدک کش سیار به این ترتیب است:

  • از آسیب بیشتر به خودرو جلوگیری به عمل می‌آید
  • در اسرع وقت مشکل خودرو حل و برطرف می‌شود
  • در زمان و هزینه شما صرفه جویی می‌شود
  • امنیت راننده و سرنشینان حفظ می‌گردد
  • مسئولیت قانونی رفع می‌شود
  • امنیت خودرو خراب تضمین می‌شود و احتمال بروز تصادفات و آسیب بیشتر به خودرو و همچنین سرقت قطعات را کاهش می‌دهد.
  • خیال راننده بابت این که خودرو خود را می‌تواند حتی در میانه مسیر نیز به یک تعمیرگاه به منظور رفع مشکل به وجود آمده منتقل کند، راحت می‌شود.

یدک کش سیار

هزینه خدمات یدک کش سیار

مطمئنا هنگام استفاده از یدک کش سیار، به فکر هزینه آن افتاده‌اید. این هزینه بر اساس فاکتورهای مختلفی هم چون مسافتی که طی می‌شود، نوع خودرو و مواردی از این دست تعیین می‌گردد. البته نوع شرکت ارائه دهنده خدمات یدک کش سیار در تعین قیمت نیز از اهمیت بالایی قرار دارد. شرکت ما به صرفه‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها را با توجه به تعرفه‌های تایید شده از جانب اتحادیه به شما عزیزان ارائه می‌دارد.

یکی از قابل‌توجه ترین عوامل قیمت و هزینه خدمات یدک کشی سیار، برند خودرو شما است که هر چه گران‌تر باشد مطمئنا این هزینه خدمات نیز به مراتب بالاتر می‌رود، چرا که یدکشی این خودروهای لوکس باید با تجهیزات خاصی انجام شود تا از آسیب وارد شدن به آن‌ها و از افت قیمت جلوگیری به عمل بیاید. هم چنین استفاده از یدک کشی‌ها با تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته روی قیمت استفاده از یدک کش سیار تاثیر بسزایی دارد.

به طور کلی می‌توان این عوامل زیر را بر تعیین هزینه یدک کش سیار موثر دانست:

  • ورودیه حمل خودرو با یدک کش (چرخگیر و دکل) بر اساس برند و مدل خودرو
  • هزینه هر کیلومتر حمل خودرو با یدک کش (چرخگیر و دکل) بر اساس برند و مدل خودرو
  • ووردی حمل خودرو با کفی (خودروسوار) بر اساس برند و مدل خودرو
  • هر کیلومتر حمل خودرو با کفی (خودروسوار) بر اساس برند و مدل خودرو.

درخواست یدک کش سیار

کافی است در صورت نیاز به یدک کش سیار با شماره‌های ما تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید و اطلاعات اولیه لازم و ضروری را ارائه دهید. در مرحله بعد باید منتظر تیم متخصص ما در محل مورد نظر خود باشید که در اسرع وقت خود را به شما می‌رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *